Privatna robna marka

Private label ili privatna robna marka su proizvodi pod imenom brenda trgovinskog lanca koji je po pravilu jeftiniji od proizvoda drugih proizvođača iz iste robne grupe u cilju dostupnosti širem sloju stanovništva.

Proizvodi pod privatnom robnom markom nastali su u Zapadnoj Evropi krajem prošlog veka kao potreba uštede kućnog budžeta prosečnog kupca (potrošača) i kao potreba velikih trgovinskih lanaca da kontrolišu svoju prodaju i profit.

"Moravka pro" je uzela učešće u proizvodnji PL-a na domaćem tržištu, proizvodeći preko 120 proizvoda za trgovinske sisteme - Delta, Dis, Interex, BB kompani, Univerexport, NTL: od proizvoda iz grupe kafa, sladolednih dezerta, do proizvoda iz grupe dodataka jelu sa povrćem.

Time smo dokazali da možemo odgovoriti svim zahtevima tržišta. Godišnje Moravka proizvede preko 2.000 tona Pl-a.

Poštovanjem principa iz integrisanog sistema upravljanju ISO 9001: 2008 i HCCP u proizvodnji PL-a, kao i u proizvodnji sopstvenih brendova, potrošačima širom srpskog tržišta pružamo visok kvalitet proizvoda za pristupačnu cenu.